fredag 1 april 2011

Ha en riktig solskenshelg!


Det är i alla fall vad jag önskar mig själv allra mest, solsken alltså. Ingen mer snö i alla fall. Annars har jag inga stora planer. Kanske gå på loppis med mina pojkar. De brukar alltid hitta något galet på leksaksavdelningen som de vill köpa, och då är det härligt att kunna säga "kör till!". För så är det ju inte direkt i leksaksaffären där man inte kommer långt på en hundring. 

När jag är på loppis brukar jag alltid fantiserar om att hitta något kul objekt som jag kan göra om till något helt annat. Då gäller det att ha ögonen med sig, att se potentialen i olika prylar. För det är en konst att se genom plottret och skrotet, och framför allt kräver det fokusering. Vi får väl se hur bra det går i sällskap med Error och Terror, som är min systers kärleksfulla smeknamn på sina syskonbarn.

1 kommentar:

  1. Ja, jag hoppas verkligen på lite sol i helgen! Och det blir nog en loppis eller två för min del också.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...